Az ember, a jármű és a környezet szerepe a közlekedési balesetekben szeminárium, work-shop, tudományos ülés
Általános Közlekedési Tagozat1066 Budapest, Teréz krt. 62.
2014. október 11.
Tweet
Program
2014. október 11. (szombat) egész nap
| 9.00 – | Regisztráció a konferencia helyszínén | 
		
| Üléselnök: | Dr. Melles Imre, a KTE Közlekedésegészségügyi Szakosztály titkára | 
		
| 9.30 – 9.40 | Köszöntő  Bíró József, KTE főtitkárhelyettes, a Közlekedésbiztonsági Tagozat elnöke  | 
		
| 9.40 – 10.00 | Nemek baleseti kockázata Prof.Dr. Holló Péter, kutató professzor, központvezető helyettes, KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. Közlekedésbiztonsági Központ  | 
		
| 10.00 – 10.25 | Smink&Drive -Tűsarok és gázpedál, avagy az  Gyémánt Péter, Marketingvezető, Smink@Drive  | 
		
| 10.25 – 10.45 | "Szebbik, nem? Igen!" alcím: A női vezetés pozitívumai Urbán Frendl Ildikó, Szinergiaközpont Vezető  | 
		
| 10.45 – 11.05 | Sebesség vs. baleseti kockázat. Mit tehetünk a veszélyek csökkentése érdekében? Pausz Ferenc, GRSP Magyarország Egyesület, ügyvezető  | 
		
| Üléselnök: | Prof.Dr. Nemes György, a KTE Közlekedésegészségügyi Szakosztály elnöke | 
		
| 11.05 – 11.25 | A halálos kimenetelű közlekedési balesetokozók vizsgálata a PÁV tapasztalatainak tükrében Göczné Tóth Mónika, vezető pszichológus, NKH  | 
		
| 11.25 – 11.45 | Fiatal kezdő járművezetők magatartás formálásának lehetőségei. Hérincs Magdolna, vezető pszichológus, NKH  | 
		
| 11.45 – 12.05 | Az idős közlekedők szerepe a közlekedésbiztonságban. Kiss Diána Sarolta, egyetemi tanársegéd, Széchenyi István Egyetem  | 
		
| 12.05 – 12.25 | Idős autóvezetők tesztelésének tapasztalatai Szertics Péter, pszichológus, tanácsadó, ATWORK Tanácsadó és Szolgáltató Kft.  | 
		
| 12.25 – 12.45 | Az időskori vezetők segítése intelligens eszközökkel a közúti közlekedésben Fáskerty Péter, tanszéki mérnök, Széchenyi István Egyetem  | 
		
| 12.45 – 13.05 | Gépkocsik sávváltásos manővereinek jármű dinamikai vizsgálata Dr. Kőfalvi Gyula, c.egyetemi docens, ig. üi. gépjármű szakértő, IbK Crash Center Laboratories Kft.  | 
		
| 13.05 – 13.25 | A fáradásos balesetek kutatásai az EU-ban Tóth Tibor, ügyvezető, Sztrádaline Kft.  | 
		
| Üléselnök: | Dr. Szokoly Miklós, orvosigazgató, Péterfy S.u. Kórház és Rendelőintézet | 
		
| 13.25 – 13.45 | Baj van-e a női vezetőkkel? Dulin Jenő  | 
		
| 13:45 - 14:05 | Hirtelen halál a közlekedésben Dr. Gőbl Gábor, tudományos tanácsadó, OMSZ Főigazgatósága  | 
		
| 14.05 – 14.25 | A mentés és a kórházi kezelés Dr. Szokoly Miklós, orvosigazgató, Péterfy S. u. Kórház és Rendelőintézet  | 
		
| 14.25 – 14.45 | A térdlégzsák szerepe a térd-, a lábszár- és a láb védelmében. Prof.Dr. Nemes György, KTE Közlekedésegészségügyi Szakosztály elnöke  | 
		
| 14.45 – | Tesztvizsga az orvosok részére a kreditpont megszerzéséért | 
		
Összefoglaló
Letölthető előadások:
- Fáskerty Péter: Az időskori vezetők segítése intelligens eszközökkel a közúti közlekedésben
 - Hérincs Magdolna: Fiatal kezdő járművezetők magatartás formálásának lehetőségei
 - Pausz Ferenc: Sebesség vs. baleseti kockázat. Mit tehetünk a veszélyek csökkentése érdekében?
 - Prof.Dr. Holló Péter: Nemek baleseti kockázata
 - Kiss Diána Sarolta: Az idős közlekedők szerepe a közlekedésbiztonságban
 - Szertics Péter: Idős autóvezetők tesztelésének tapasztalatai
 - Prof.Dr. Nemes György: A térdlégzsák szerepe a térd-, a lábszár- és a láb védelmében
 - Urbán Frendl Ildikó: "Szebbik, nem? Igen!" alcím: A női vezetés pozitívumai
 - Dr. Gőbl Gábor: Hirtelen halál a közlekedésben
 
Letölthető dokumentumok
Galéria képek
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		  
		  		




 




































